Skip to content

Multiplayer

BaggerBagger Member Posts: 144
Hvis man ønsker at spille multiplayer, med andre danskere på et tidspunkt, så er dette stedet til at finde ud af det.
lordkim

Comments

  • killraakillraa Member Posts: 8
    Cool det er jeg total med på og helle for Bard rollen :D
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Jeg ville helt sikkert hoppe på som en chaotic neutral assassin =)
  • RawesomeRawesome Member Posts: 8
    Dav'ee, Mig en kammerat sidder klar kl 9 i aften til en god omgang nostalgi. Vi kommer til at køre det over hamachi med skype på, så hvis der er nogen der fresh kan i PM mig jeres skype, så kan vi hooke op.
  • ArakinArakin Member Posts: 16
    Jeg har ikke prøvet multiplayer før, hvordan fungere det egentligt? Jeg ved godt jeg kan spørger de andre i forumet, men kan ligeså spørger jer. :)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @Rawesome
    Den første gang, vil jeg gerne klare selv ;)

  • mixnmatchmixnmatch Member Posts: 20
    YAY!!!!
  • killraakillraa Member Posts: 8
    @bagger
    Samme her, første gang skal jeg om så at sige, nyde det ;)
    Bagger
  • RawesomeRawesome Member Posts: 8
    Hosten/værten laver en lobby fra et nyt game eller et savegame, derefter kan folk joine via hamachi eller tunngle, så sætter værten permission (skal man kunne travel, pause, snakke med npc's osv) og der bliver imported chars, enten pre-made chars eller chars man laver, (hvis man er typen der som mig der gerne sidder og roller stats i en halv times tid er det en god ide at gøre det inden man starter så man kun spilder sin egen tid).
    Nåh det så bliver spillet så starter kan værten uddele rettigheder til characters. Det vi plejer at gøre er at køre med et mini-party, kun med en enkelt character hver, hvor vi kun udvider vores party når man er nødt til at have en npc med for at kunne lave en quest.
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Det er faktisk ikke helt til at sige... De har opgraderet multiplayer funktionen, så det bliver nemmere at have med at gøre. De bliver vidst også ved med at opdatere det, så jeg tror ikke det kommer til at blive særlig besværligt.
  • RawesomeRawesome Member Posts: 8
    Ville lige komme med en update! Vi er lige blevet færdige med vores første playthrough, monk og blackguard duo. Sluttede omkring level 8 begge to. Hvis der er nogen der er friske på at prøve multiplayer kunne det være fedt at prøve med et helt party.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    @Rawesome, det var fanme hurtigt hehe... I gir den gaaas :P

    Ser på det senere..Vil lige igennem selvførst. Gjorde i det over nettet ? Og kørte det godt nok ?
  • RawesomeRawesome Member Posts: 8
    vi gjorde det over tunngle, som er en slags virtuelt lan, det var ikke helt smertefrit, blandt andet havde vi problemer med at sove på taverns og i dungeons (men ikke udenfor) og det ville sgu nok have været en smertefuld oplevelse hvis vi havde kørt igennem som spellcasters. Planen er lige at få kigget på den slags inden næste playthrough.
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @Rawesome
    Hold da op, det gået stærkt! Sådan gjorde jeg også, da jeg var lidt yngre ... Nu tager jeg den tid som det skal ha ^^ og går gerne grundigt igennem det.
    Når man nu har købt et spil, så skal man nyde det!
  • RawesomeRawesome Member Posts: 8
    Så er det sgu søndag! Nogen der er fræsh på at stable et party på benene i multiplayer?
    metow
  • metowmetow Member Posts: 1
    edited December 2012
    Har lige hentet spillet, så er mega frisk på at prøve MP!
  • ThraxxThraxx Member Posts: 67
    helt sikkert! add mig på skype: sebelicous eller Sebastian Bøwes.
    så samler vi os et hold!
    metow
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Sig lige til, om i kan få det til at fungere? Lordkim og jeg har prøvet, men det kom aldrig til at virke =0
    lordkim
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Fik i det til at virke @rawesome @metow @Thraxx
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    **bump**
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Nogen der er med på et game ?

    Bliver nok et game løbende over et godt styke tid .. Pm , hvis man er interesseret :)
  • WARCrasherWARCrasher Member Posts: 1
    Hej Guys
    Jeg spiller nogen gange med folk fra europa, usa og en enkelt fra sydkorea. Vi har en Skype samtale og en Teamspeak kanal.

    Min Skype er: UnHolyMoron
    Steam: ReneGade_Moron...........Jeg ses som WARCrasher!!!!!

    Teamspeak: voice.graylinesgaming.com

    Hvis i er interesseret i at spille, så kan i add mig, men husk lige at tilføje Baldurs Gate Enhanced Edition eller noget i den stil.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Nogen der er klar til multiplayer inden for de næste par uger..? Et spil der spilles når vi har tid og gennemføres helt.
Sign In or Register to comment.