Skip to content

Har det toppet ...

lordkimlordkim Member Posts: 1,063
Er luften fesen af ballonen....
Det forduftede hurtigt efter klimaks med udgivelsen af BG:EE.
Har snart gennemført spillet og syntes det er en god oplevelse... Men er det det..Er vi nået der til at vi forlanger mere af et spil, i denne tid ?
Alle snakkede og gjorde sig til. BG:EE kommer !!! Nu har stormen lagt sig... Intet lyd.. Intetheden fremkommer klart for mig...
Der skal mere til for at please os. Forventer samme storm når BG ll kommer.. Og samme stilhed.. Been there done that..

Tror straks det er noget andet; hvis BG lll kommer..
Tiden må vise , hvad der sker..

Bare lige min galde.. Andre med ord om, nu før efter ?

Comments

  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    for mig er det meget normalt, at hype mig selv og andre til et eller andet der kunne være sjovt.
    Men jeg er ikke selv "og bliver nok aldrig" en af dem der kan spille det samme spil mere et par gange, der sker jo hele tiden noget nyt i ens liv.
    Ja det var sjov lige at se spillet igenm, og gode minder (selvom jeg må indrømme jeg stadig er mere til BG2)

    Men nok er nok, JEG spiller mest for historien, lever mig vildt ind i den i en periode, hvorefter jeg mere eller mindre ligger det bag mig. (kan snilt læse en hel bog serie på en måned, fornyligt læste jeg "a song of ice and fire" som varmt kan anbefales)

    men nu kan jeg da glæde mig til et gensyn med BG2 senere i 2013. ; )
  • KRKKRK Member Posts: 21
    Ved godt tråedn er gammel, men glemte helt at der var et dansk forum her. Stilhed? Forummet er meget aktivt. Bg2:EE er på vej, og der har været flere gode opdateringer. Specielt nye kits er sejt. Som gammel baldurs gate spiller, kan jeg berette, at jeg aldrig har oplevet spillet og communityet være så aktivt som det er nu. Jeg spiller også stadigvæk, og er på mit 6 solo playthrough siden november :)
  • rumagentrumagent Member Posts: 4
    Hold da op! Med den samme karakter? De tomes er jo vældigt lokkende! :)
  • nvp33nvp33 Member Posts: 5
    Jeg er i gang med at spile min sjette karakter igennem BG EE og nyder det i fulde drag, gensynet med gamle kendinge, humoren, detaljerne i spillet, verdenen, det at spillet er svært, kræver omtanke mm. Når spil som Torment og Infinity kommer ud så der er noget nyt i samme genre at spille som også ligger på samme kvalitetsniveau så skal jeg nok bevæge mig videre, men nogen stilhed føler jeg ikke.

    Jeg NYDER at spille et spil designet til voksne mennesker og som KRÆVER noget af en istedet for de spil som der konstant pumpes ud af spildesignere nu om dage som udelukkende henvender sig til 12 årige og som bygger på at de med det samme de sætter sig ved spillet skal føle sig super gode til det og bare blæse igennem det på 6 - 12 timer.

    Den eneste stilhed jeg føler er spændingen om de får arbejdet sig gennem deres kontraktmæssige problemer så vi kan få BG 2 plus udviddelse og måske endda deres bud på BG 3
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Er gået i gang med The Witcher.. Et anderledes fedt spil :)
    Er bange for der ikke kommer noget foreløbig, der snakker jeg nok resten af året, uden der kommer noget..

    Derefter er det jo nok Eternity der lokker efter ;)
  • LifatLifat Member Posts: 353
    Har nu gennemført bg1 nogle gange og synes det er ganske glimrende, men så er det heller ikke bedre. Det er straks mere interessant med bg2.
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    Lifat said:

    Har nu gennemført bg1 nogle gange og synes det er ganske glimrende, men så er det heller ikke bedre. Det er straks mere interessant med bg2.

    har det på samme måde, det er et godt spil, men BG2 slår det til hver en tid : )

Sign In or Register to comment.