Skip to content

Deleted.

Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
edited November 2018 in Dansk
Deleted.
Post edited by Yulaw9460 on
SertoriusMontresor_SPLoldrup

Comments

  • SertoriusSertorius Member Posts: 172
    Gjorde noget tilsvarende... gav Garrick en ny tilværelse ved at give ham Girdle of Masculinity/Femininity, Discipliner og The Jester's Folly, tog alt andet fra ham, slettede spells, for derefter at smide ham af i bordellet under The Blushing Mermaid... nyd dit nye liv...

    Reloadede ikke, tog ham ikke tilbage...
    Yulaw9460Montresor_SP
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
    Sertorius
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
  • SertoriusSertorius Member Posts: 172
    edited September 2015
    Han har 15 Charisma, har lige checket det, da jeg kom i tanker om at han manglede Bracers of Binding...

    Nu skulle jeg have gjort livet så surt som muligt for ham, men tager gerne imod forslag til at forpeste tilværelsen yderligere for ham :trollface:
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
  • Montresor_SPMontresor_SP Member Posts: 2,208
    Det ondeste, jeg har gjort? Hmmm... Jeg talte med Noober i Nashkel, og efter hver af hans replikker bevægede jeg mit party længere og længere op mod byen. Noober fulgte selvfølgelig efter. Det endte med, at han ikke havde mere at sige, netop da jeg stod uden for Nashkel Kro. Han afleverede sin sidste replik og forlod derefter kortet - dvs. han gik ind i kroen, hvor han kunne genere hele byen med sine dumme spørgsmål, i stedet for at jeg bare efterlod ham ude på en ødemark. :trollface::naughty:
    Loldrup
Sign In or Register to comment.