Skip to content

Recenzja BG:EE mojego autorstwa

ireniqsireniqs Member Posts: 104
Zgodnie z zapowiedziami skończyłem w końcu pisać recenzję BG:EE. Jeżeli ktoś jest zainteresowany i chciałby wyrazić swoją opinię ("zgadzam się"/"nie zgadzam się") zapraszam do pisania w tym temacie. ;)

Od razu mówię, że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o pisanie tego typu artykułów, a ten z Baldur'em jest tak naprawdę moją pierwszą recenzją napisaną w ogóle. ;) Nie jestem z niej do końca zadowolony, no ale cóż... Daję linka do wglądu. :)

http://www.grasz24.pl/recenzje/recenzja-baldurs-gate-enhanced-edition,1,1,14162

Zapraszam do komentowania! :)

Comments

  • fridekfridek Member Posts: 113
    troszku błędów jest ;) np z Dornem też można romansować i poza tym nie jest wojownikiem tylko Czarnym Strażnikiem - ala Upadły Paladyn.
  • WybranWybran Member Posts: 162
    @ireniqs Powiem tylko tyle, że znam wiele "profesjonalnych" recenzji gorszych od tej. Nie jest źle.
  • DasieqDasieq Member Posts: 135
    Mhm,całkiem dobra jak na mój gust. Ocene dał bym jednak nieco wyższą,6/10, ale fakt, ludzie oczekują dobrych wyników już po samej premierze a tu jednak było spore rozczarowanie.
    No i muzyka w grze,została urozmaicona w każdej z nowych lokacji o kolejne utwory. I w głównym oknie gry też mamy kolejny niezły kawałek.
  • ireniqsireniqs Member Posts: 104
    edited December 2012
    Dzięki za pozytywne opinie. :) Cieszę się, że się ogólnie podoba, chociaż ja sam jestem z tej recenzji tak sobie zadowolony. :)

    @fridek: no faktycznie z tym Dornem to dobrze się nie zorientowałem, a o romansie nawet nie wiedziałem... :P Moje niedopatrzenia.
    @cherrycoke2I: Dzięki za podpowiedź. Polonistą nie jestem i nigdy nie byłem, ale postaram się zwracać na to uwagę w przyszłości. ;)
    @Wybran: Wielkie dzięki! :)