Skip to content

Budowa Maga

NewbieNewbie Member Posts: 1
Witam, jestem początkującym graczem i chciałbym zagrać w BG II EE czystym magiem. Mój problem polega na tym jak go zbudować żeby się fajnie grało chodzi tutaj o rasę (myślałem nad elfem), cechy i najbardziej zależy mi na tym, aby ktoś doświadczony podpowiedział mi jakie wybrać początkowe czary.
Przeszukałem internet ( naprawdę nie patrzyłem tylko na 1wszą stronę wygooglowanego hasła ).

Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam

Comments

• winterswinters Member Posts: 252
    Odnośnie Budowy, ważne jest tylko tyle, że mag dostaje maksymalny bonus do HP przy wartości 16 (+2) - niespecjalnie jest sens inwestować w tę statystykę więcej. W wypadku elfa to jedyny czynnik, tylko przedstawiciele niskich ras dostają plusy do rzutów obronnych oparte na Budowie. Poza tym wynika z niej, z jaką szybkością postać się męczy (i upija) ale to średnio istotne.
  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 0
    edited February 2017
    The user and all related content has been deleted.
  • SamarSamar Member Posts: 58
    Viconia nie lubi mieszańców czyli pół-elfów, no i to jest romans Heteroseksualny.
  • The user and all related content has been deleted.
  • OkamiOkami Member Posts: 316
    Witam, ja również mam pewne pytanie które nie daje mi spokoju, możecie mi doradzić od dłuższego czasu myślę o dzikim magu ale po chwili stwierdzam ze to jednak nic specjalnego, ma mniej zaklęć niż mistrz a do tego jedyny dodatek to komediowe efekty ale czy oby na pewno? Która z tych podklas jest potężniejsza dziki mag czy na przykład mistrz przywołania? Jak myślicie? Mistrzem przeszedłem grę wiele razy tak samo jak miałem ten dylemat wiele razy ale grając dzikim chwile wracałem do mistrza.
  • SilvarenSilvaren Member Posts: 178
    @Okami
    Z tego co pamiętam, dziki mag jest magiem specjalistą, a więc ma dodatkową komórkę na czar z każdego kręgu - dokładnie jak pozostali magowie specjaliści.