Baahhh! Jeg er blevet træt at alt det Bieber had. Min datter på otte var vild med ham sammen med resten af klassen, lige pludselig fik de fleste nys om alt hadet (som jeg selv har delt) pånær den lille frøken Nishi. Pludselig blev hun mobbet pga. og jeg har brugt lang tid på at få hende til at indrømme at hun stadig kan lide ham. Så jeg bruger længere tid på at lære hende at stå ved sige selv. Som det er nu lytter hun kun til ham når hun er hos mig, så hun ikke får ham på hjernen og synger oppe i skolen. So yeah. . .
_______________ Apropos custom picture - så har jeg vidst endelig lært det =D! Selvom det tog en krig for mig at finde ud af. Må blankt erkende, at jeg ikke er noget teknisk vidunder ^^
@bagger mine stats?.. ikke mere end 10 min, måske var jeg heldig. Gider ikke sidde i flere timer og rulle. nu har jeg fundet en tomb der gir +1 til cha... det er den mest karismatiske berzerker i verden ; P
Jeg lavede mig en Half-Orc Fighter/Cleric, Neutral Good (heh!) med stats: STR: 19 DEX: 10 CON: 18 INT: 10 WIS: 18 CHA: 10
Hvis jeg ikke husker helt galt i hvert fald. Jeg rullede dog med nogen hjemmestrikkede restriktioner: Max 10 re-rolls, ingen stats under 7. Så alt i alt er jeg fint tilfreds! Jeg har streamrollet det spil så mange gange "back in the day" så nu ville jeg prøve en player char der var lidt mere in-tune med NPCs. Alt i alt lykkedes det meget godt synes jeg.
Comments
25 i str og 25 i con .. Det er sku da snyd =p
Men du kan da også få lov at nyde ham inden han går amok !! Du må bare ikke falde bagover når han nu har forbedret sin AC med 2...
Blackrage snyder generelt meget, men hvad havde du regnet med når han er Chaotic-Evil >;)
"http://imageshack.us/photo/my-images/35/morganhm.png/
Nice !
So yeah. . .
Det er en god pointe !
LOLZ ; P
edit: vaaa skal du prøve et solo run?
Er du gået i gang med solo allerede ? Troede du var igang med en gruppe ogå ?
Arh, har bare sat en klar, og så har jeg også flere dimensioner at gøre godt med
http://forum.baldursgate.com/discussion/8282/xpcap-remover
STR: 19
DEX: 10
CON: 18
INT: 10
WIS: 18
CHA: 10
Hvis jeg ikke husker helt galt i hvert fald. Jeg rullede dog med nogen hjemmestrikkede restriktioner: Max 10 re-rolls, ingen stats under 7. Så alt i alt er jeg fint tilfreds! Jeg har streamrollet det spil så mange gange "back in the day" så nu ville jeg prøve en player char der var lidt mere in-tune med NPCs. Alt i alt lykkedes det meget godt synes jeg.
Tror hellere jeg snart må i gang igen med at game. Håber de får multiplayer delen op at køre optimalt .