Skip to content

In-game support (hvis du mangler hjælp)

BaggerBagger Member Posts: 144
Hvis man har brug for hjælp i forhold til spillet, så skriv her!

Comments

  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Og jeg vil gerne lægge ud med:
    Hvis man nu smider Minsc af holdet, hvor kan man så finde ham igen? Jeg har kigget ved hand oprindelige plads, men dér er han ikke til at finde.
  • Er han så ikke der, hvor du smed ham ud? Hvis han gik, kan det i så fald have noget at gøre med om dit omdømme ikke stemmer overens med hans alignment? Hvis det er tilfældet tror jeg han kan være done for good.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Kan ikke smide Wakazahi +1. fra slot.
    Bliver ved med at sige at der er : Magical Weapon in use. Pisse irriterende da hun bare kun slås med hænder... :/
    Aner ikke hvad faen der er sket !!

    image
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @Nishi_Kara_No_Kaze
    Naah, mit omdømme er 13 eller 14 (kan ikke huske det), og dér hvor jeg efterladte ham, er han ikke =/

    @Lordkim
    Det kan da ikke være andet end en fuck-bug =0 !
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Lod hende dø, og undlod at bruge lortet igen. :O)
    etagloc
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Sådan retter man en bug =D
  • Det er vist en spell bug, hvis hun har brugt et spell weapon kan hun risikere ikke at kunne bruge andre våben. :/
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    edited December 2012
    Nogle der har taget Neeras quest ?

    Der skal findes et lig et sted på kortet. Men har ledt over alt både i hulen og på hele kortet. ( Adoy´s Enclave)

  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Yep! Men jeg synes hun er buggede efter det ... Hun siger ikke noget, og når man prøver at snakke med hende, så er det altid den samme samtale
    Pas på! For hvis du er inde hos ham Adoy, så må du endelig ikke sove derinde!! For så kan døren klappe i, uden man kan åbne den igen!
  • XereckXereck Member Posts: 30
    edited December 2012
    Bagger said:

    Og jeg vil gerne lægge ud med:
    Hvis man nu smider Minsc af holdet, hvor kan man så finde ham igen? Jeg har kigget ved hand oprindelige plads, men dér er han ikke til at finde.

    @Bagger

    Minsc har en mission der går ud på at redde Dynaheir fra Gnoll Stronghold inden for x antal dage, efter han har joinet dit party. Er du for længe om at hjælpe ham, vil han tage afsked med dit party og ikke være til rådighed mere. At du ikke kan finde ham nu kan have relation til dette :)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @Xereck
    Tjaa jeg tog ham ind, smed ham ud igen samme dag (in-game), så det er lidt irriterende ... Uanset hvad så skal jeg dertil, for der er en tome jo ;)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Uh! Er der nogle der ved, om man kan få en eller anden form for scroll bag? Det har jeg i hvert fald brug for!
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    jeg tror desværre ikke de har puttet dem ind i spillet. ja man mangler lige en til potions og en til scrolls
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    @etagloc, der er skam til potions.. Men scrolls kan jeg heller ikke hitte.
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @Etagloc
    Ja, potions bag eksistere! Den kan købes ;) ...

    --------

    Men hvis der er en der finder en, så vær venlig at gi lyd! =)

    Durtag's Tower ... er der nogle quests der er relateret til det sted, eller går man bare til den?
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    @bagger
    hmm ja den må jeg lige købe.
    ja ulgoth's beard. "nord øst"
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Bare gå til den @Bagger ;)

    Det er uden tvivl det fedeste i spillet indtil nu. Og især med zoom effekt og den nye modificering der kom i går. Ser fantastisk ud og skide godt lavet :)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Fedt!!!! Ulgoth's Beard here I come!
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    nej det er lige gyldigt.. Tag bare Durlag's Tower først @Bagger
  • ZanianZanian Member Posts: 332
    Ikke rigtigt. Der er quests du bliver nødt til at starte i Ulgoth's Beard. Tag f.eks. knægten man redder efter sidste boss; hvis du ikke har missionen, bliver moderen ved med at bede dig om at finde ham. Du misser også nogle missioner med den der kult.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Zanian said:

    Ikke rigtigt. Der er quests du bliver nødt til at starte i Ulgoth's Beard. Tag f.eks. knægten man redder efter sidste boss; hvis du ikke har missionen, bliver moderen ved med at bede dig om at finde ham. Du misser også nogle missioner med den der kult.

    Det må da være en bug så, for du kan da altid rende tilbage...
  • ZanianZanian Member Posts: 332
    Nej for der er knægten skredet for længst. :)
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    edited December 2012
    Men der må da også være missioner der gør det omvendt.. Dvs Ulgooths Beard til sidst... ?

    Hehe startede jo med Durlag´sTower... Wtf det går sgu nok :P Selvom det virker mest nærliggende at tage
    Tower når man lige er ved Nashkel :P
    Post edited by lordkim on
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    @lordkim
    hmm har måske fundet en forklaring på dit "magical weapon in use problem" har lige fået samme "bug" men det er fordi ( i mit tilfælde ) at de har kastet melf's minute meteor, alså har et summon'd weapon i hånden..kunne det være jahira havde kastet den der magical club druids kan lave`?
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Mener sgu ikk jeg havde ksatet nogen form for spells dude. Desuden plejer der at være farve eller ikon hvis en spell er lavet...@etagloc
  • killraakillraa Member Posts: 8
    Nogen der kan hjælpe mig? jeg er i chp.7 og inde i Thieves guild, men kan ikke komme ned af trappen til mazen? er der noget man skal gøre inden man går ned af trappen siden jeg ikke kan komme derned.? håber nogen kan hjælpe mig.
Sign In or Register to comment.