Skip to content

Nogen der har fået dorn med?

killraakillraa Member Posts: 8
Jeg har prøvet at få den nye Dorn med? min crasher hver gang jeg prøver at snakke med ham. hvad pokker gør jeg?

Comments

  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    bare spil lidt af main story, så løber du på alle 3
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Hvis det fordi, du ikke har kunne få ham med første gang du så ham, så er det meningen, har jeg fået ad vide ;)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Jeg har ham med nu ...
    Men jeg synes at Rasaad evner er lidt ilde ... Overvejer at hive Minsc ind i stedet ... men det kan være at han bliver bedre med tiden.
  • Tror også monks har det svært i BG:EE
  • MikkelMikkel Member Posts: 86
    Ja Rasaad er ikke super effektiv.. men han får chancen alligevel, da han er Lawful Good, og min næste karakter bliver ond, så hvis jeg skal "prøve" Rasaad må det næsten blive nu, heh. Jeg fik også chancen for at få Dorn med (dog ikke første gang man støder på ham), men sagde nej tak.
  • ZanianZanian Member Posts: 332
    Rasaad er okay hen mod slutningen af spillet, men stadig værre end de fleste. Giv ham nogle 18/00 handsker og lad ham bruge et våben indtil hans hænder bliver 1d10. Du skal dog ihvertfald holde ham i teamet til du er færdig med hans personlige quest, da den indeholder det bedste bælte i spillet.
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
    Montresor_SP
  • Montresor_SPMontresor_SP Member Posts: 2,208
    Rasaad har et par særlige abilities, der kan være ganske nyttige, men ellers er hans bedste "evne" at rende i forvejen for de øvrige NPC'er og tiltrække sig opmærksomhed fra fjender, der hellere skulle angribe mine tanks. :wink: Men han har en god personlig quest i BG:EE.
Sign In or Register to comment.