Skip to content

BG:EE Pałasz +5 Obrońca. Jaki rodzaj miecza ?

ewidentewident Member Posts: 4
Witam, planuję docelowo grać w BG:EE stylem mieczem i tarczą. Chcę korzystać z Pałasz +5 Obrońca. Do czego przydzielić punkty biegłości ? Do kategorii miecz długi czy Sejmitary, wakizashi, Ninja-To, chodzi mi o to żeby pasowało do tego Pałasza. Nie mam doświadczenia w BG, dlatego pytam. pozdrawiam

Comments

  • OkamiOkami Member Posts: 316
    edited April 2016
    Sejmitary itp.
    Hafir
  • maneromanero Member Posts: 392
    Pamiętaj, że aby go używać musisz mieć dobry charakter, a zdobycie Obrońcy wymaga zabójstwa Drizzta który jest również dobrym bohaterem.
  • ewidentewident Member Posts: 4
    Dobry charakter mam, tylko naczytałem się, że będzie raczej ciężko z moim doświadczeniem w tego typu grach pokonać na wczesnym etapie gry tego Drizzta, także póki co chyba będę musiał obejść się smakiem ;)
  • NibllaNiblla Member Posts: 82
    Nie jest on aż tak mocny drużyna na 5 levelu powinna dać radę na spokojnie.
    Na internecie znajdziesz wiele poradników jak pokonać go na wczesnym etapie sztuczkami.
  • ewidentewident Member Posts: 4
    Ok :) Dzięki. Sprawdzę.
  • maneromanero Member Posts: 392
    Chodziło mi raczej o to, że jako dobry bohater nie powinieneś zabijać innych dobrych bohaterów. W końcu to gra w odgrywanie ról nie? ;) Równie dobrze możesz wpisać kod na tą broń.
  • SamarSamar Member Posts: 58
    edited April 2016
    Może odgrywa dobrego bohatera o charakterze Chaotyczny Dobry i nie lubi drowów ;) Rasizm w Faerûnie i pod nim jest powszechny ;P
  • NibllaNiblla Member Posts: 82
    Mi tam zabicie tego elfa zawsze sprawiało satysfakcje. :D
  • OkamiOkami Member Posts: 316
    Ja tam wole używać to co znajdę czy kupie, nie chce naruszać sobie dobrych żyjących postaci w tym świecie ;)