Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Categories

Neverwinter Nights: Enhanced Edition has been released! Visit nwn.beamdog.com to make an order. NWN:EE FAQ is available.
Soundtracks for BG:EE, SoD, BG2:EE, IWD:EE, PST:EE are now available in the Beamdog store.
Attention, new and old users! Please read the new rules of conduct for the forums, and we hope you enjoy your stay!

Domanda su Head Start

Ciao, avrei una domanda per quando riguarda la Head Start di NWN.
Ho scaricato sia la versione Deluxe che la versione Deluxe Head Start.
Sono entrambe grandi 10 GB e sinceramente non ho capito quale sia la differenza fra l'una e l'altra.
Ho letto la pagina relativa alle due edizioni sul sito Beamdog, ma mi sembra siano la stessa cosa.
Grazie per le risposte

Comments

• ShandyrShandyr Member Posts: 8,263
    edited March 2018
    Ciao Ander,

lo chiederò a qualcuno che lo sa in inglese.

@JuliusBorisov
    As far as I know Neverwinter Nights:EE has been released now.
    So what is the difference now between the Digital Deluxe version and the Digital Deluxe Head Start version?
    Is there any difference between those two now? Will there be any differences between them in the future?
    Why are both versions still available if they are the same now?

JuliusBorisovAedan
  • JuliusBorisovJuliusBorisov Member, Administrator, Moderator, Developer Posts: 18,462
    Right now the builds are the same, there's no difference.
    Perhaps the Head Start version will continue to be used the same as as the "Development" beta branch n Steam.
    It's still a bit unclear as the game has just been released.

• ShandyrShandyr Member Posts: 8,263
    @Ander

Secondo Julius, le due versioni sono le stesse ora (Non c'è alcuna differenza tra loro).
    Forse la versione Head Start sarà usata come una versione beta in futuro.
    Non è ancora chiaro perché il gioco è appena stato rilasciato.

Aedan
  • AnderAnder Member Posts: 6
    Grazie mille !
    Non ho scritto sul forum inglese perché pensavo fosse una cosa ovvia che solo io non avevo capito, volevo limitare la figuraccia :smile: .
    Ma dalla risposta suppongo che sia una cosa non chiara. A sto punto posso disinstallare la versione normale e tenere solo la versione "beta" visto che magari prima o poi ci saranno migliorie.

Sign In or Register to comment.