Førstehåndsindtryk
Nå! Så kom det: Jeg fik hentet det færdigt kl 01.00 igår, og gamede til lidt i 04.00.
Mit indtryk? Meget blandet!
Det Gode:
Lækker grafisk opdatering, blev meget overrasket over hvor flotte nogle spells ser ud med det nye alphablend eller hvad de kalder det. Desuden er nogle spells såsom "Cloudkill" fået helt nye og virkelig flotte animationer, det samme gælder "Fireball".
Det kører ganske smooth, selv med mange effekter i spil.
Det Dårlige:
Bugs! Og alt alt for mange af dem. Hurtige og ligefrem latterlige shortcuts igennem development.
Min gamede crashede 3 gange samlet idag/igår. Mange fjender i det nye udviklede "The Black Pits" har bare standart stemmerne som man vælger til sin egen NPC. Virker tåbeligt når 3 fjender har det samme soundset, og en af dem er en Gnoll!
Come on gutter, det ville have taget 3 minutter at lige have fundet nogle gode lydsæt.
Mit indtryk? Meget blandet!
Det Gode:
Lækker grafisk opdatering, blev meget overrasket over hvor flotte nogle spells ser ud med det nye alphablend eller hvad de kalder det. Desuden er nogle spells såsom "Cloudkill" fået helt nye og virkelig flotte animationer, det samme gælder "Fireball".
Det kører ganske smooth, selv med mange effekter i spil.
Det Dårlige:
Bugs! Og alt alt for mange af dem. Hurtige og ligefrem latterlige shortcuts igennem development.
Min gamede crashede 3 gange samlet idag/igår. Mange fjender i det nye udviklede "The Black Pits" har bare standart stemmerne som man vælger til sin egen NPC. Virker tåbeligt når 3 fjender har det samme soundset, og en af dem er en Gnoll!
Come on gutter, det ville have taget 3 minutter at lige have fundet nogle gode lydsæt.
0
Comments
Kan varmt anbefale at jer der har problemer med chrashes, at i læser alle tråde omkring hardware og driver problemer.
Jeg ved at der er mange der har fået midlertidige løsninger indtil en patch kommer.
Journal kører heller kke helt up to date.
Grafikken er væsentligt forbedret og det kører rent, når der sker mange ting.
De er fede nok de nye NPC´s.
Dog syntes jeg der er for lidt indstillinger.. Har kigge lidt på den konfigurationsfil men intet lader til at hjælpe ved at ændre på den
Edit... fik -_-
Gad vide om det ville hjælpe på det at køre win7 og ikke win8 ?
Ellers er jeg også enig i det positive der er blevet sagt, har gamet næsten non-stop side release og det er fedt at være tilbage i sword coast
Det pænt højt =O
Det kan forsvinde med tiden.. :O)