Skip to content

Førstehåndsindtryk

KenKen Member Posts: 226
Nå! Så kom det: Jeg fik hentet det færdigt kl 01.00 igår, og gamede til lidt i 04.00.

Mit indtryk? Meget blandet!

Det Gode:
Lækker grafisk opdatering, blev meget overrasket over hvor flotte nogle spells ser ud med det nye alphablend eller hvad de kalder det. Desuden er nogle spells såsom "Cloudkill" fået helt nye og virkelig flotte animationer, det samme gælder "Fireball".

Det kører ganske smooth, selv med mange effekter i spil.

Det Dårlige:
Bugs! Og alt alt for mange af dem. Hurtige og ligefrem latterlige shortcuts igennem development.

Min gamede crashede 3 gange samlet idag/igår. Mange fjender i det nye udviklede "The Black Pits" har bare standart stemmerne som man vælger til sin egen NPC. Virker tåbeligt når 3 fjender har det samme soundset, og en af dem er en Gnoll!

Come on gutter, det ville have taget 3 minutter at lige have fundet nogle gode lydsæt.
«1

Comments

  • KRKKRK Member Posts: 21
    Har også haft alt for mange latterlige bugs. 3 crash på 5 timer... :/ Ikke godt nok. Ville hellere have ventet et par måneder endnu, også spille uden bugs. Har haft mange små, men pisse irriterende bugs undervejs... Makes me a sad panda :(
  • KRKKRK Member Posts: 21
    Må håbe de patcher spillet snarest!
  • Har ikke haft et enest problem endnu. Eller jo jeg var ramt af Intel grafik problemet, men det var let at fixed da jeg bare satte den anden grafik processor til at tage sig af spillet. Derefter har alt været fint.
  • BytebrainBytebrain Member Posts: 602
    Jeg har ikke haft nogle problemer overhovedet.
    Kan varmt anbefale at jer der har problemer med chrashes, at i læser alle tråde omkring hardware og driver problemer.
    Jeg ved at der er mange der har fået midlertidige løsninger indtil en patch kommer.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    edited November 2012
    Mit kører også smooth.. Dog problemer med at Pinpointe ting i maps.. Der crasher den.
    Journal kører heller kke helt up to date.
    Grafikken er væsentligt forbedret og det kører rent, når der sker mange ting.
    De er fede nok de nye NPC´s.

    Dog syntes jeg der er for lidt indstillinger.. Har kigge lidt på den konfigurationsfil men intet lader til at hjælpe ved at ændre på den :/
  • BytebrainBytebrain Member Posts: 602
    Ja, der mangler nogle indstillinger. Læste et sted at der vil blive implementered lidt flere indstillings muligheder i en update, grafik indstillinger ku' være rar at have, især for dem der har problemer med vsync og lign.
  • KenKen Member Posts: 226
    Haha, fuck hvor er ham Rasaad uduelig i starten xD Er kun ham & min thief/mage og vi får smæk af alle, så har svært ved at blive lvl 2 mage!
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Hvaaa ham Dorn ... Får man muligheden om at få ham med senere, eller får man ham med første gang fra krogen af =0 ?
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    du møder ham igen senere ;)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Cheers!!
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Jeg har faktisk ikke oplevet nogle bugs indtil videre. Jeg er meget glad for at se spillet på ny, og glæder mig til at se mere =D
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    edited November 2012
    godt du pik det til at virke

    Edit... fik -_-
  • DafojkDafojk Member Posts: 111
    Jeg oplever også en lang række virkelig irriterende bugs - game crashes og lag i visse områder. Sidder pt. fast i storyline fordi den bliver ved med at crashe i cloakwood.

    Gad vide om det ville hjælpe på det at køre win7 og ikke win8 ?

    Ellers er jeg også enig i det positive der er blevet sagt, har gamet næsten non-stop side release og det er fedt at være tilbage i sword coast :)
  • Så tror jeg forresten jeg fik en fejl. I The black pit. Jeg Dual classed en Kensai (9) til mage hvorefter hun ikke optjente xp mere.
  • XereckXereck Member Posts: 30

    Så tror jeg forresten jeg fik en fejl. I The black pit. Jeg Dual classed en Kensai (9) til mage hvorefter hun ikke optjente xp mere.

    Uden at være helt sikker, men er lvl 9 ikke det højeste lvl man kan blive i BG:EE? Det højeste lvl i det originale var ihvertfald 7-8 og i BG2 starter man ud som lvl 7 :)

  • XereckXereck Member Posts: 30
    Dafojk said:

    Jeg oplever også en lang række virkelig irriterende bugs - game crashes og lag i visse områder. Sidder pt. fast i storyline fordi den bliver ved med at crashe i cloakwood.

    Gad vide om det ville hjælpe på det at køre win7 og ikke win8 ?

    Ellers er jeg også enig i det positive der er blevet sagt, har gamet næsten non-stop side release og det er fedt at være tilbage i sword coast :)

    Andre virker også til at have kæmpe problemer med at køre spillet på Win 8 og jeg har ikke haft et eneste problem med spillet på Win 7 so far :)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Har Windows 8, og jeg har kun oplevet et crash Down og en bug med Neera, hvor hun har brugt en defensive spell med, reckless dwemoer, hvor glow effekten stadig er på ... Så jeg har en gylden Neera ... men ellers kører det =)
  • Xereck said:


    Uden at være helt sikker, men er lvl 9 ikke det højeste lvl man kan blive i BG:EE? Det højeste lvl i det originale var ihvertfald 7-8 og i BG2 starter man ud som lvl 7 :)

    Tror det må være anderledes i the Black pit. Jeg kunne i hvert fald via CLUAconsole komme op på level 500000.

  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Tror det må være anderledes i the Black pit. Jeg kunne i hvert fald via CLUAconsole komme op på level 500000.



    Det pænt højt =O
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    @Bagger, er nok ikke en fejl, da hun er en wild mage..
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Jamen, sådan startede hun ikke med at være ... Der var lige efter, at hun kastede improved chaos shield ...
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    mener stadig at det er pga hun er wild mage..Nogle spells har indflydelse på alt hvad en wild mage foretager sig,,,
    Det kan forsvinde med tiden.. :O)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Tjaaa ... der er gået ca. 10 dage siden ^^ .... - Men fuck nogle spells der kommer en gang imellem, det er jo helt sygt! Sindsygt underholdene ^^
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    ja hun er tosset.. nogle slår hende ihjel også hvis du ikke bruger noget beskyttelse.. :P
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Jeg håber bare de ikke fucker bg 2 op så meget med bugs. For det er seriøst et mere komplekst spil om noget !! Det ville blive en katastrofe !!
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    tror det bliver "nemmere" for dem at lave Bg2 efter/hvis de får mere styr på bg1
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    er sgu lidt foruroliget med alle de bugs der kommer ind...det hober sig godt nok op.. Der er snatt lige så mange som de har proklameret for at de havde fixet...
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    ja desværre ;/.. er ikke sikker på om jeg opdager alle bugs jeg finder, ville være nemmere for mig i Bg2 som jeg kender ret godt.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    men sjovt nok har jeg ikk så mange.... må sgu være out dated equipment folk bruger i udlandet :P
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    nej efter jeg fik det ned, har jeg stort set ikke haft problemer. har haft et enkelt crash, hvor jeg ville sætte et point på et map. (den feature virker vist ikke).. ellers køre det.. tror også jeg er ved at vende mig til de 30 "fps". det gik godt nok langsomt i starten.
Sign In or Register to comment.