Skip to content

Førstehåndsindtryk

2»

Comments

  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    tror ikk jeg kommer til at game før søndag.. jeg har sprunget rundt i quests :P
    Fik lige dræbt Dynahier, da jeg kun vil have Minsc. Har hele mit setup af persons nu til resten af spillet.

    Mage = PC( mig)
    Wild Mage = Neera
    Ranger = Minsc
    Paladine = Ajantis
    Fighter/Druid = Jaheria
    Thief = Imoen
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @Lordkim
    Har du også dræbt Khalid =P ?
    Lothar_Maceera
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    kan jeg ikk udtale mig om..... .;)
    Lothar_Maceera
  • Jeg er sikker på det var et hændeligt uheld. (^_^)
    Lothar_Maceera
  • Opdagede forresten noget sjovt i går. I starten, mens man er i candle keep, er der en mock battle hvor nogle NPC'er joiner ens party så man kan prøve kamp med flere i sit party. Det har længe være kendt at man kan tage deres ting over på sin Char og exportere, hvorefter man starter forfra med sin nu vel udrustede Char.

    Eftersom planen med min er Kensai dualed til mage på level ni (BG2:EE) Jeg prøvede ovenstående trick for første gang, og fandt at den Plate Mail krigeren derinde har kan jeg bruge, den longbow derfra ligeledes. Resultat: en, nu level 2, kensai med -6 AC takket være Plate Mail, Small Shield +1, Ring of Protection +1 og sine stats. Og en longbow hvis der skulle blive brug for den. . .
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @Lordkim
    Hahaha, nice! =D - Det jo i virkeligheden lidt dårligt, Jaheria burde gå berserk ^^

    @Nishi_Kara_No_Kaze
    Den har jeg også hørt om, men det er sku nogen snyd =0
    Ken
  • Hehe uden tvivl. (^_^)
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Tja ... jeg blev lige lidt inspirerede af dig @Lordkim ... jeg slog ham godt ham ikke ihjel (Khalid) ... men jeg hjalp ham heller ikk ^^
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Havde helt glemt hvor gennemført dette spil er. Helt ned til mindste detalje :O)
    Og enormt flot grafik af de tegnede baner..
  • BytebrainBytebrain Member Posts: 602
    etagloc said:

    nej efter jeg fik det ned, har jeg stort set ikke haft problemer. har haft et enkelt crash, hvor jeg ville sætte et point på et map. (den feature virker vist ikke).. ellers køre det.. tror også jeg er ved at vende mig til de 30 "fps". det gik godt nok langsomt i starten.

    Den bug i Maps blev fixet i den seneste patch, så du kan roligt bruge nåle i Maps nu.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    @Bytebrain , i know :O)
    Dog fucker journal stadig helt op..Kan ikk rigtigt holde styr på quests
  • BytebrainBytebrain Member Posts: 602
    Umm.,. Jeg er ikke nået så langt, da jeg bliver ved med at starte forfra fordi jeg bliver utilfreds med min Char, men jeg har ikke haft nogle problemer med min journal endnu.

    Men når man tænker på hvor hurtigt de fik den første hot fix ud er jeg ikke så foruroliget.. Det skal nok blive fikset.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Er skam heller ikk urolig,, :)

  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    glæder mig allerede til bg2 ><
    Cluas
  • killeahkilleah Member Posts: 124
    edited December 2012
    alle de der bugs, som i snakker om og andre snakker om, er der en liste med en forklaring på hvad de er og gør?

    Jeg spørger fordi jeg ikke har opdaget nogen - måske er jeg bare ikke særlig grundig, eller er for distraheret af alt det fede der er kommet til at se dem?
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Nu ved jeg ikk hvor langt du er kommet i spillet. Men journalen begynder at blive misinformerende. Den holder sig ikk up to date, og flytter ikk quests..
    Men tror det er hovedesaligt grafik bugs der er.
    Men de kom jo ret hurtigt med en hotfix, så det var alle tiders.
    etagloc
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Ja, lige præcis! Og det er også irriterende når man bladre igennem journal delen, at man så let kan klikke sig ind ... det gør det nogle gange umuligt at bladre op og ned på ...
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Er oppe på 160 dage nu i gamet.. :)
    Stadig fåtal af bugs.. (kun journal der lige er ret ustabil).
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Skriv dette i din baldur.ini file: 'Graphics', 'Scale UI', '0',

    Det gør at grafikken tilpasses til en noget større skærm. så det hele ikke ser så stort ud. Dog syntes jeg der bliver for meget plads, hvor der ikke er noget...
  • killeahkilleah Member Posts: 124
    hold da op ja, det giver dog mere "landscape", lækkert nok - og opløsningen er noget federe (mere skarp)
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    de mangler bare at stretche selve indholdet, bag, osv osv. Det kommer :P
  • KenKen Member Posts: 226
    Jeg har smidt utallige timer i det gamle spil, og kan snildt se selv de mindste bugs. Der er mange bitte små bugs rundt omkring i mit spil
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    @Ken ja der er nu nogle. Men synttes nu , som du selv siger, de fleste er bittesmå..
  • killeahkilleah Member Posts: 124
    hvad er det for nogle bugs @ken ? - jeg kunne godt tænke mig at finde dem så jeg ved hvad jeg skulle ha forventet.

    har selv spillet 5-6000 timer BG/BG2, og synes sgu det hele er perfekt
  • KenKen Member Posts: 226
    edited December 2012
    Greywolf sagde ikke hans linje med lyd på da jeg mødte ham, er sket med mange andre karakterer.

    Dorn havde en samtale med Rasaad, hvori der var en manglende tekst linje/svar.

    Rasaad har gentaget sig selv flere gange, og hans quest er vidst broken nu.

    En magisk kølle +1 er allerede identificeret når man finder den, hvilket gør den er nem at overse.

    I Bandit Camp stoppede mange af tyvene bare op istedet for at angribe, desuden blev de ikke hostile selvom "bosserne" var hostile.

    Et af de nye soundset mangler lyd på hans kampråb.

    Shar-Teel havde en konfrontation med Dorn, men begge forblev neutrale.

    + Assorterede crashes & andre fejl jeg ikke lige kan huske nu

    ...Ikke en bugfri oplevelse...
    killeah
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    SÅ døde Sarevok, må sige jeg er ganske tilfreds med Enchanted edition, har ikke været udsat for nogle vilde bugs, og spillet er gået ned en enkelt gang.

    så er vi klar til bgee 2
    Image and video hosting by TinyPic
    Cluas
  • KenKen Member Posts: 226
    Overvejer om jeg skal slagte ham nu, eller lige hente tome of wisdom fra Durlags Tower
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    spillede mere eller mindre spillet uden "cheats" så fik nok ikke all tomes med.
  • KenKen Member Posts: 226
    Pfff, jeg er et Child of Bhall! Kun pga. det at de tomes giver mig superkræfter
  • Lothar_MaceeraLothar_Maceera Member Posts: 6
    Nu er det så den 26. men jeg har ikke oplevet et eneste crash med EE. Men mit indtryk er wow, hvorfor sidder jeg her og skriver i stedet for at spille? :P
Sign In or Register to comment.