Skip to content

Na jakou obtížnost hrajete?

NikdoNikdo Member Posts: 40
edited November 2013 in čeština
Otázka je jasná. Na jakou obtížnost vaše BG hrajete? Přiznejte se, kdo z vás dračí na nováčka a kdo z vás výhradně s modifikacemi jako Tactics, nebo Ascension (co jsem pochopil, tak zatím ještě nejsou, ale otázka není myšlena právě teď, ale obecně)?
  1. Na jakou obtížnost hrajete?43 votes
    1. Nováček
        4.65%
    2. Normální
      13.95%
    3. Podle pravidel
      62.79%
    4. Těžká
        4.65%
    5. Šílená
      13.95%

Comments

  • NikdoNikdo Member Posts: 40
    A ještě poslední možnost, s modifikacemi. Je to blbý, že nelze upravovat, nebo mazat diskuze (a ankety)
  • NikdoNikdo Member Posts: 40
    Jsem sice nováček, ale na nováčka se mi hrát nechce.
  • tatoktatok Member Posts: 174
    EE hraju zatím na obtížnost Podle pravidel, abych si hru víc užil. Na těžší obtížnosti nebo s mody jako je Tactics hraju jen jednou za čas, když mám chuť na výzvu :)
  • PJ_TreworPJ_Trewor Member Posts: 153
    BG1 hraju na nejtěžší obtížnost, jinak je to extrémně snadné. S instalovaným SCS jsem to ale hrál podle pravidel. BG2 hraju vždycky podle pravidel, ale taky si instaluju SCS.
  • irendieirendie Member Posts: 421
    Šílená. Jinak to nemá šťávu... A samozřejmě tactics, popř. SCS. V BGEE občas třeba i Battle Enhancer Mod. A samozřejmě tweak na stack šípů 999. Nesnášim neustálý běhání k truhle s věcma abych dobral šípy...
  • beobeo Member Posts: 143
    Mohol by niekto napisat detailnejsie rozdiely medzi obtiaznostami?
  • SouthpawSouthpaw Member Posts: 2,026
    pokud si pamatuju
    Novacek - prisery davaji 50% mene zraneni postavam. automaticky max HP pri prestupu na dalsi uroven postavy + kouzla se automaticky uci.
    Normalni - prisery davaji normalni zraneni, automaticky max HP pri prestupu na dalsi uroven postavy + kouzla se automaticky uci.