Skip to content

En lille hilsen (Til alle nyankomne, giv endelig lyd i dette fora)

13»

Comments

  • LoremasterLoremaster Member Posts: 212
    Hej, Hej. Får svenskar vara med här? Vi är ju alla skandinaver.
  • killeahkilleah Member Posts: 124

    Hej, Hej. Får svenskar vara med här? Vi är ju alla skandinaver.

    Altid velkommen ;)



  • NanneNanne Member Posts: 16
    hej, ny herinde. Har spillet BG for år tilbage på en gammel stationær. Men nu er jeg på bærbar med win 8. Egentlig vil jeg gerne spille det igen!!
    Cluas
  • CluasCluas Member Posts: 355
    Hey velkommen, der er ikke så meget gang i det danske forum for tiden... :)
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    ja der sker ikke meget herinde pt..
    Men mon ikke folk dukker op i ny og næ... :)
  • FeilhävenFeilhäven Member Posts: 13
    Pænt goddag fra endnu en dansk BG-spiller. Jeg er lige kommet i gang igen og har fuld sving i moddingen. Jeg glæder mig til at se, hvad det kan gøre ved spiloplevelsen! :-)
    lordkim
  • CluasCluas Member Posts: 355
    God fornøjelse :)
  • FeilhävenFeilhäven Member Posts: 13
    Mange tak. Det er lækkert med mulighed for at spille både BG, BG2, IWD og så et nyt expansion derudover.
    lordkim
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
    lordkim
  • StummvonBordwehrStummvonBordwehr Member, Mobile Tester Posts: 1,342
    Må hellere også sige hej. Bedre sent end aldrig
    lordkim
  • FeilhävenFeilhäven Member Posts: 13
    Er der stadig danske spillere på siden? :)
  • StummvonBordwehrStummvonBordwehr Member, Mobile Tester Posts: 1,342
    Ja, der er vist et par stykker.
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    ohh yir ;)
  • FeilhävenFeilhäven Member Posts: 13
    Jeg kunne virkelig godt være bedre til Baldur's Gate end jeg er. Hvordan lærer jeg at forstå alt det omkring thac0 osv.? Jeg har det lidt svært med kampsystemet, må jeg indrømme. Det havde jeg så måske også som teenager, da jeg først spillede det, men jeg synes, det er svært.

    Hvordan lærte I at forstå thac0 osv.? Jeg vil så gerne gennemføre det her spil, men det er trist at skulle gøre det på allerletteste niveau. :)
    StummvonBordwehr
  • StummvonBordwehrStummvonBordwehr Member, Mobile Tester Posts: 1,342

    Jeg kunne virkelig godt være bedre til Baldur's Gate end jeg er. Hvordan lærer jeg at forstå alt det omkring thac0 osv.? Jeg har det lidt svært med kampsystemet, må jeg indrømme. Det havde jeg så måske også som teenager, da jeg først spillede det, men jeg synes, det er svært.

    Hvordan lærte I at forstå thac0 osv.? Jeg vil så gerne gennemføre det her spil, men det er trist at skulle gøre det på allerletteste niveau. :)

    Bg og Bg2 er herlige spil. Selve spillene kan spilles om og om igen, netop fordi der er så mange måder at gøre det på. Men det er så også udfordringen.

    Jeg har læst en del walkthroughs, der gav lidt indsigt i hvordan spillet spilles. Eksempelvis:
    https://www.gamefaqs.com/pc/75251-baldurs-gate/faqs/60538
    Der er fra Haeravon. Den er lang, men rigtig god.
    Han har også lavet for Bg2 og Iwd.

    Jeg synes selv, at jeg var ret god. Indtil jeg fandt ud af, at nogen spillede uden at reloade... der er en tråd herinde, hvor de fortæller om deres spil - fra start til slut. Når man ikke reloader, skal man tænke lidt mere - hvilket så tvinger end ud i smartere spil...

    God fornøjelse. Hvis du først mestrer det hele, kan du så glæde dig til at der findes masser af modificeret indhold, som drastisk kan ændre dit spil. Så du kommer ALDRIG til at kede dig ;)
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
    StummvonBordwehr
Sign In or Register to comment.