Skip to content

Spilles der stadig ?

lordkimlordkim Member Posts: 1,063
Jeg gik i gang med BG EE forleden og er kommet til afsnit 5. Og skal ind i Baldurs Gate inden længe :)

Jeg må indrømme jeg ikke har spillet i laaaang tid, og jeg har overhovedet ikke spillet SoD endnu. Så glæder mig egentligt til at komme i gang med det og se hvad der byder sig.

Comments

  • StummvonBordwehrStummvonBordwehr Member, Mobile Tester Posts: 1,338
    Der spilles stadig :). Venter godt nok på 2.4, så vi kan spille SOD på iPhone... har spillet bgee og bg2ee til bevidstløshed, og det holder stadig!!
    lordkim
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Er sgu også spændt på hvad deres nye projekt er.
    Nu har de ansøgt om beta spillere. Så om det er noget expansion til IWD eller lign er spændende. Håber nu på et nyt projekt hvor man starter fra scratch :P
  • StummvonBordwehrStummvonBordwehr Member, Mobile Tester Posts: 1,338
    Spændende er det. Jeg håber i alt det vedrører enten bg eller iwd - men helst med en fortsat historie. Har en forkærlighed for powergaming, men ellers kan det sikkert laves nogle mods der binder det sammen.
    lordkim
  • SertoriusSertorius Member Posts: 172
    Jeg spiller stadig fra tid til anden... BG kan stadig godt røve en hel nat når jeg er i det humør.

    Glæder mig til at se hvad deres nye projekt går ud på, men jeg håber stadig de finder tid til 2.4 og på sigt laver expansions til både BG2 og IWD og min ultimativt vilde våde drøm: laver PS:T EE. Ved godt at flere expansions og PS:T nok ikke kommer til at ske, men håber stadig.
    lordkimStummvonBordwehrLoldrup
  • Yulaw9460Yulaw9460 Member Posts: 634
    edited November 2018
    Deleted.
    Post edited by Yulaw9460 on
    lordkimStummvonBordwehr
  • MiridorMiridor Member Posts: 90
    Spiller stadig - og nu er mine børn også kommet med på vognen :-)
Sign In or Register to comment.