Så sker det !
Er man sat op til det nye game. Er forventningerne enorme og går vi i gang med det samme og ser forskellene med det samme ?
Jeg selv regner med at preloade det i morgen aften engang. (har en anelse om at dem der købte spillet før den 18. sep kan spille det før andre.).
Mine forventinger er store. Jeg har ikke spillet det i snart 13 år, så de er kun blevet større som dagene er gået. Jeg vil prøve at ligge mærke til det hele. Baggrund og div historier. Føle det som en bog , bare i levende billeder....
Jeg selv regner med at preloade det i morgen aften engang. (har en anelse om at dem der købte spillet før den 18. sep kan spille det før andre.).
Mine forventinger er store. Jeg har ikke spillet det i snart 13 år, så de er kun blevet større som dagene er gået. Jeg vil prøve at ligge mærke til det hele. Baggrund og div historier. Føle det som en bog , bare i levende billeder....
1
Comments
Tror ikke der er "nok" forskel. Lidt flottere, mere poleret, men stadig med den alt for nemme AI og de gamle cheasy taktikker man har virker sikkert stadigvæk desværre!
Desuden er jeg træt af BG2 karakter animationer tog over de gamle BG1 animationer, og at teamet ikke rigtigt har arbejdet på at lave folk vælge imellem de to.
Det er nogle år siden, jeg sidst har spillet BG, så jeg er både spændt og med høje forventninger
Jeg håber du tager fejl Ken, og jeg forestiller mig, at der kommer meget mere guf på!
Men "The Black Pits" & nye cutscenes? Do want!
Mangler dog de 500 mb, so de frigiver på udgivelsesdagen !
Tog den fra direct link. :P
Nu hvor alle forsøger på en gang bliver serverne overbelastet, så det er vist en rigtig god ting at de tillod pre-loading.
Ikke så godt hvis der bli'r så mange problemer på release dagen.