@lordkim Jeg må afstå fra det væddemål, da du har ret, jeg havde ikke tænkt over om også de har vintertid lige nu i Edmonton, Canada. Det har de. Det vil sige, at det burde udkomme kl. 21..
Nå ... Jamen så må strategien jo bare være anerledes. Gå tidligt i seng i dag, tag en lang morfar på et tidspunkt i morgen, og derefter spille hele aftenen/natten efter release
Du må hellere åbne en mere @Bagger..Har jeg gjort.. +11.000 i forum. Regn med det samme i Launchers. og så foruden dem der går på Beamdog´s hjemmeside..
@Bagger Damn den er ærgelig. Tror sku det kommer til at tage noget tid, så lidt snak om at de var igang med en nød patch til spillet, i en anden tråd, hvilket har forsinket frigivelsen. :-\
Comments
Husk at vi er på vintertid nu..
Men en time fra eller til gør ikke noget i det store hele.Nu har vi ventet i 3 måneder )
Jeg må afstå fra det væddemål, da du har ret, jeg havde ikke tænkt over om også de har vintertid lige nu i Edmonton, Canada. Det har de.
Det vil sige, at det burde udkomme kl. 21..
Det lyder rigtig. Jeg har skrevet med PhillipDaigle, og han sagde at det ville starte mellem 2-3 pm, så mellem kl 8-9
Hvis det er mellem kl 2-3 pm får vi først spillet mellem 22-23.
Der er flere time zones I Canada. Der er er stort land...
http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=BG:EE+Release&iso=20121128T13&p1=80
Eller jeg kunne fryse mig selv ned som Eric Cartman =D
Der er rigtig mange, du
Sku er ikke længere et bandeord. Man behøver ikke at censorer det mere ;D
Jeg er i ekstase over, at jeg ikke skal noget i morgen!
Haha xD point taken.
+11.000 i forum. Regn med det samme i Launchers. og så foruden dem der går på Beamdog´s hjemmeside..
Det fordi jeg kun har en øl tilbage =( ....
Damn den er ærgelig. Tror sku det kommer til at tage noget tid, så lidt snak om at de var igang med en nød patch til spillet, i en anden tråd, hvilket har forsinket frigivelsen. :-\