@Arakin Efter hjemmesiden har været ned, så har internetbrowseren fuckede fuldstændig op, så jeg kan ikke se, hva' jeg skal ændre inde i BG:EE dokumentet ..
Something else you can try is the following: in your baldur.ini file, located in your My Documents/Baldur's Gate - Enhanced Edition folder, modify the part after INSERT INTO options ROWS ( to reflect the following: INSERT INTO options ROWS ( 'Graphics', 'OpenGL Version', '1', 'Window', 'Full Screen', '0', I can't guarantee this will fix everything, but it may be the difference between the game running or not running for some of you, regardless of performance.
Puhaa den blev lidt sen igår. :P Er lige kommet ud af minerne ... Ingen væsentlige bugs indtil nu. Ikke meget vi hørte fra Dev´s i går, så mon ikke de er i gang med at brygge en patch sammen til os O)
Tænkte på om der skal køre 2 exe.file af baldurs gate. Der er 2 igang under mine processer, hvis man kigger der. den ene er bg.exe og den anden er baldurs gate 32 .exe.
Hvor var vi alle opsatte og klar til det store....
Nu 5 år efter sidder vi så og kiggerpå hvad faen der snart sker... Er jo ikke det store under solen pt. IWD 2 EE er long gone... PST EE brød jeg mig nu ikke så meget om..
Syntes de er lidt langsomme med updates fra deres firma.. altså hvad der skal ske.. Ville sgu gerne se noget nyt..
Comments
Here er en link.
http://forum.baldursgate.com/discussion/7385/important-regarding-intel-hardware-driver-issues-slow-game-performance/p1
Prøv, jeg har fået det til at virke ved at edit BE:EE i dokumentet. Bare så du ved det, jeg har også Windows 8
Efter hjemmesiden har været ned, så har internetbrowseren fuckede fuldstændig op, så jeg kan ikke se, hva' jeg skal ændre inde i BG:EE dokumentet ..
Something else you can try is the following: in your baldur.ini file, located in your My Documents/Baldur's Gate - Enhanced Edition folder, modify the part after INSERT INTO options ROWS ( to reflect the following:
INSERT INTO options ROWS (
'Graphics', 'OpenGL Version', '1',
'Window', 'Full Screen', '0',
I can't guarantee this will fix everything, but it may be the difference between the game running or not running for some of you, regardless of performance.
Teksterne skal stå i rækkefølge.
Håber det hjælper
Str. 18
Dex. 18
Con. 15
Int. 18
Wis. 14
Cha. 9
Så +3 Wis og +1 til alle andre stats igennem Tomes. Han skal nok komme til at sparke voldsom røv
- Fik hjælp af Nathan =D
Er lige kommet ud af minerne ... Ingen væsentlige bugs indtil nu.
Ikke meget vi hørte fra Dev´s i går, så mon ikke de er i gang med at brygge en patch sammen til os O)
Du mener tastaturet ikke ?
haha nej det var ikke lige den slags.
har engang prøvet et af dem.. men så kom der tentakler over det hele, så det tør jeg ikke mere ; P
Hvor var vi alle opsatte og klar til det store....
Nu 5 år efter sidder vi så og kiggerpå hvad faen der snart sker... Er jo ikke det store under solen pt. IWD 2 EE er long gone... PST EE brød jeg mig nu ikke så meget om..
Syntes de er lidt langsomme med updates fra deres firma.. altså hvad der skal ske.. Ville sgu gerne se noget nyt..