Skip to content

Så sker det !

13

Comments

  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    edited November 2012
    Er skam igang.. sidder bare og prøver at finde den rette størrelse på de custom portrætter !!!!!!!

    Large 210 x 330
    Medium 169 x 266
    Small 54 x 84
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Jeg fik det ind! ....
    Men når jeg så skal i gang med spillet, så lige efter man hører forhistorien, og trykker play (eller hva' det nu hedder) og så går spillet ud .... )= )= )=
    Nu har jeg så gjort noget alternativt, og det er at slette hele lortet, og reinstallere ... så jeg holder computeren tændt hele natten )= ...
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    mit virker skam fint nok.. har rollet stats nu i 30 min.. jeg er bare i tvivl om hvad jeg vil være lol
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Ja, jeg kunne også godt komme ind og få lavet charateren ... det var først bagefter, det kickset .... Har du prøvet at starte en random op, bare for at se om det virkede ?
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    har gået rundt i Candlekeep og snakket.. ingen problemer... og zoom effekten er nice
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Så det mig der er uheldig amen! .... Nåh ... så må jeg prøve imorgen .... Argh hvor belastende!
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    kan vel være dit grafik kort eller lign ?
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Der skulle absolut ikke være noget i vejen med det
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Det er et Radeon HD 6870
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    ok..dvs du kan starte gamet op, og det crasher efter du har rollet og skal ind i spillet ?
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Ja, jeg for lige forhistorien med, og så når jeg skal til at starte, så går den ud... Og så var det også en anden fejl .... Jeg kunne ikke se introduktions videoen ...
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    hmmm....lyder da som du ikk har fået det hele med :/ sorry dude...
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    mit lort virker heller ikke.. det er fanme så fail som noget kan være.. går fanme i seng.. lorte pis
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Fanbandet pis ...
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    sgu mystisk.. er jeg ked af gutter :/
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Jeg har skrevet til Nathan, så håber han kan give et råd ... Total nedtur ...
    Du må lige give et screenshot af dine stats, når du kommer dertil, @Lordkim
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Så har computeren downloadede hele natten på ny ... Og fejlen er stadigvæk den samme ... Jeg forstår det ikke ....
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    jeg hentede spillet via et torrent. lagde filen ind i mappen games i beamdog clienten. trykkede install.(30 sec) da den jo var på min computer. nu virker min unden problemer. der er dog en enkelt bug med item priser i shop. jeg ikke kan se hvad de koster før jeg trykke på dem. ellers køre det fint.
    ville dog ønske jeg kunne sætte spil farten lidt op. har lige spillet IDW med 40 fps så nu virker der her langsomt.. men det virker ; P
  • ArakinArakin Member Posts: 16
    Jeg håber i alle sammen kan få spillet. Jeg har selv haft rigtigt mange problemer med det, men fik det til at virke. Problemet er så bare at hver gang jeg slutter spillet, skal jeg trykke mindst fire gange før spillet virker.
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Hva så? Kan man mærke de nye forandringer ?
  • etaglocetagloc Member Posts: 349
    edited November 2012
    @bagger
    tja.. alså det ligner jo sig selv. selvom det har fået et lille facelift. der er dog stadig nogle underlige fejl som fx. at du ikke kan se prisen på items i en shop, jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan lave så mange fejl i et spil der ellers var patched til "perfektion"
    men det har sikkert noget at gøre med den nye interface.
    Der har de trods alt gjort et fint arbejde, især med den nye questlog/journal, det er godt at have et overblik over sine quests osv.
    de nye npc'r er selvfølgelig en lækker bonus, de bringer nye quests.

    men eftersom det er ca 10 år siden jeg har spillet det, nyder jeg spillet mere end forandringerne.

    alt i alt ville jeg sgu nok være lidt skuffet hvis jeg havde spillet det meget, med mods osv.
    de fejl jeg overlever virker en anelse amatøragtige, kan ikke downloades og en stor del folk der slet ikke kan spille det.

    jeg tror det var en lidt for stor mundfuld for folkene bag EE.

    edit: hmm man kan sgu godt se jeg læser matematik, og ikke dansk ;P
    Post edited by etagloc on
    JimBagger
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    Ja der er et par fuck ups rundt omkring. Men syntes nu de er sluppet meget godt afsted med det. Der kommer uden tvivl nogle updates, og det skal der også bare gøre.
    Jeg er på vej mod minerne nu, og har fået Wild Mage Neera med i gruppen. Jeg havde ellers ikke de store forventninger til den lille pige, men seriøst er det et kanon input.

    Den bliver sen i dag mine damer og herrer ;)
    (skal af med Khalid og finde Minsc hurtigst muligt !! )
    Bagger
  • JimJim Member Posts: 9
    @lordkim

    Helt enig. Jeg var positivt overrasket over den måde hun var skrevet ind i historien på.

    Er det bare mig eller har hun en urolig sød stemme?? O.o
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Ihhh, og jeg kan stadigvæk ikk få det til at virke ... Har endda også prøvet via beamdog, men stadigvæk samme fejl ...

    @lordkim de dér fuck ups, er det bare nogle små, hist og her, eller er der nogle alvorlige rundt omkring ?
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    @Bagger, prøv slet alt.. gem det du har suget på en usb.. så sletter du alt på din comp ed bg. både i programmer og under dokumenter.. der gemmer sig nemlig en reg key et sted.

    Derefter install igen. måske før det, hente et lille prog. der kan hitte alle regs på ddin comp.


    Der er noget der er værre end andre.. men jeg er skam overud tilfreds.. folk skaber sig meget , bare for at skabe sig , og piske en stemning op.
    Bagger
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    @lordkim
    Mener du en helt omgang formatering =0 ?
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    mener spillet skal fjernes helt..

    http://regcleaner.danish.toggle.com/

    og så kør dette efter..
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    Sååå sletter jeg det igen! Det er et forsøg værd!
  • BaggerBagger Member Posts: 144
    edited November 2012
    Jeg kan ikke hente det ... min computer vil ikke tillade det.
    Eller rettere, jeg har Windows 8, og det understøtter ikke det, så det er umuligt for mig, at få til at virke..
  • lordkimlordkim Member Posts: 1,063
    kan du ikk køre det som administrator ?
Sign In or Register to comment.