Skip to content

Ulubione mody

viaderviader Member, Translator (NDA) Posts: 875
edited August 2012 in Polski
Nadchodzi BG::EE dużymi krokami i niedługo nadejdzie czas wybrania modów do pierwszej rozgrywki. Mam nadzieję że większość będzie działała. Które mody polecacie i dlaczego?

Comments

  • cherrycoke2lcherrycoke2l Member, Translator (NDA) Posts: 1,085
    Jedyny mod, z jakim grałem to The Darkest Day do BG2, ale to tylko dlatego, że miał klasę Bladesinger (Pieśniarz klingi), sama fabuła w nim to nic, co bym zapamiętał.
  • SelendisSelendis Member Posts: 168
    Powiem tak, że temat mnie interesuje bo nie znam się na modach, The Darkest Day w zasadzie liznąłem w połowie bo potem nie miałem czasu, a ja po cichu liczę może trochę naiwnie że udostępnią tym razem cos w rodzaju toolseta aby można było samemu cos sobie fabularnie dobudować ;)
  • qinrodqinrod Member Posts: 61
    Toolset jest od dawna - NearInfinity. Nie wiem jak bardzo twórcy BG:EE ingerują w silnik ale wątpię by dało się zrobić jakiś łatwiejszy edytor i nie liczyłbym na toolset pokroju tego z NWN. Swoją drogą NearInfinity też trudnym narzędziem nie jest.

    Co do modów- podobno wsparcie ma być ale czy będzie ono polegało na kompatybilności starych modów czy na nowych narzędziach dla nowych to nie wiem. Wydaje mi się jednak, że pewnie stare mody będzie trzeba jakoś dostosować do nowego infinity engine. Wątpię więc by dało się na dzień dobry odpalić paczkę ulubionych modów.

    A co do wyboru konkretnych to jest ich tak dużo....
    Ja na pierwszy rzut na pewno zagram w czystą grę by zobaczyć jak im wyszło i by poczuć tą oryginalną przygodę. A później zacznę od mniejszych modów które miały by tylko urozmaicić rozgrywkę (NPC, UB itp) Dopiero gdy naciesze się taką wersją wejdę w większe mody bo niestety/stety ingerują one bardzo w rozgrywkę.
  • SelendisSelendis Member Posts: 168
    @qinrod , NearInfinity także pozwala edytować lokacje wprowadzać w nie zmiany wizualne bądź tworzyć nowe ?