Skip to content

Planescape Torment: EE - Aktuální čeština

24

Comments

  • EdvinEdvin Member, Translator (NDA) Posts: 3,244
    edited June 2017
    Grrrrrrr, opravdu mám chuť se jim na to vysrat.

    Potřebuju schválit asi 15 000 záznamů, každý zabere asi 6 vteřin.
    To máme 15 000 x 6 : 60 (minuty) : 60 (hodiny) = 25 hodin čistého času ubíjejícího klikání.

    U BG1 jsem měl podobný problém a tak jsem požádal tehdejšího (ÚŽASNÉHO) správce Andrea Columbo jestli by mi to nemohl všechno autoschválit. Ještě ten den večer to bylo hotové (je to pro ně práce maximálně na 2-3 minutky). Nyní máme novou správkyni jménem Cori. Ta ženská mi opravdu pije krev.

    Požádal jsem ji o to samé a dostal jsem sáhodlouhé vysvětlení (kterému absolutně nerozumím) a řekla mi ať si to udělám sám. Napsal jsem že tomu nerozumím a dostal jsem další sáhodlouhé vysvětlení "jak na to" a opět mi řekla ať si to udělám sám. Tak jsem ji znovu napsal, že nejsem žádný programátor jako ona, že těm jejím termínů a postupům nerozumím a že necítím potřebu se to všechno učit, protože podobnou věc potřebuju jednou za pár let. Dále jsem podotknul, že ona to má hotové za pár minut a místo toho si tu se mnou už 3 dny posílá e-maily. Proto jsem ji ještě jednou požádal, jestli by to raději nemohla udělat sama, než aby si se mnou posílala dalších 10 e-mailu ve kterých se mi bude (neúspěšně) snažit vysvětlit "jak na to" a plýtvala tak časem mým i svým.

    Odpověděla mi, že mi to raději bude vysvětlovat, protože pro ostatní překladatele chystá něco jako návod.
    (Nezabili by jste takovou ženskou?)

    Tak jsem ji (zrovna před chvíli) odepsal, že na tohle nemám nervy, ať na to zapomene a že si raději půjdu přeložit pár módů.
  • BhaallBhaall Member Posts: 15
    By mě zajímalo na co mají toho language coordinator-a, když si to překladatelé nakonec mají udělat všechno samy. To by mohli rovnou dát jen souhlas s překladem a byl by klid...
  • EdvinEdvin Member, Translator (NDA) Posts: 3,244
    @Bhaall