Jsem by dneska neuvěřitelně znuděný a nic mě nebavilo ( je to víc než dva měsíce, co zase vyjdou nějaké hratelné hry ! ) tak jsem se hecnul, že udělám nové NPC do BG2:EE :-)
Už dvě a půl hodiny si hraju s portrétem ( a ještě nejméně další dvě půl hodiny to potrvá ), ale mám už základní scripty ( a dokonce i fungují ! ) načrtlý příběh i historii postavy. Jakmile dodělám alespoň ten portrét, tak o tom založím nové téma.
Ale nečekejte že to bude za týden hotové, co se módování týče, tak jsem zatím začátečník.
Já včera poprvé v životě zkusila sólo hru za bojovníka/mága/zloděje. Vydržela jsem to do Měděné Čelenky, předtím ještě zachránila cirkus a pak jsem postavu smazala. :-) Sólo v BG fakt není pro mě. Dala jsem si do hry tu starší češtinu a fungovala super. Škoda, že jim oprava hry pro aktuální češtinu tak trvá. :-/
Solo hra je v pohodě, ale doporučil bych spíš jedno, max dvě povolání. V pohodě jsem to prošel se stopařem, jedničku mám rozjetou se solo čarodějem - za solo byl problém s super-rychle-se-regenerujícím-vlkodlakem-na-ostorvě, ale jinak v pohodě. TOB už byl fakt nářez - závěrečnej bos a předtím ohnivý obři
Ten vlkodlak v BG1 je v pohodě máš-li hůlku paralyzace a blesk. V jednom místě na který sem náhodou narazil se ten blesk spoustakrát odrazí tam a zase zpět.
prave skusam mastit za kensaia, skoncil som jednotku a preniesol si postavu do dvojky a ked som vysiel z väzenia, tak mi takto ukazuje ostatne postavy. Neviete mi niekto poradit co s tym ? Doteraz mi toto vobec nerobilo.
Ako sa da znizit kensaiovi AC okrem pouzivania flasiek ? Kedze nemoze mat brnenie, helmu ani rukavice, tak velmi tazko mu ho znizit. Mate nejake tipy ? Keby sa mi podarilo aspon na nejakych -5 - 6 - 7 tak by bolo lepsie ako sucasnych 1 : )