Skip to content

BG 2:EE

1679111214

Comments

  • EdvinEdvin Member, Translator (NDA) Posts: 3,244
    Jsem by dneska neuvěřitelně znuděný a nic mě nebavilo ( je to víc než dva měsíce, co zase vyjdou nějaké hratelné hry ! ) tak jsem se hecnul, že udělám nové NPC do BG2:EE :-)

    Už dvě a půl hodiny si hraju s portrétem ( a ještě nejméně další dvě půl hodiny to potrvá ), ale mám už základní scripty ( a dokonce i fungují ! ) načrtlý příběh i historii postavy. Jakmile dodělám alespoň ten portrét, tak o tom založím nové téma.

    Ale nečekejte že to bude za týden hotové, co se módování týče, tak jsem zatím začátečník.
  • EffinyEffiny Member Posts: 378
    Já včera poprvé v životě zkusila sólo hru za bojovníka/mága/zloděje. Vydržela jsem to do Měděné Čelenky, předtím ještě zachránila cirkus a pak jsem postavu smazala. :-) Sólo v BG fakt není pro mě.
    Dala jsem si do hry tu starší češtinu a fungovala super. Škoda, že jim oprava hry pro aktuální češtinu tak trvá. :-/
  • IdahoIdaho Member Posts: 608
    Solo hra je v pohodě, ale doporučil bych spíš jedno, max dvě povolání. V pohodě jsem to prošel se stopařem, jedničku mám rozjetou se solo čarodějem - za solo byl problém s super-rychle-se-regenerujícím-vlkodlakem-na-ostorvě, ale jinak v pohodě. TOB už byl fakt nářez - závěrečnej bos a předtím ohnivý obři
  • irendieirendie Member Posts: 421
    Ten vlkodlak v BG1 je v pohodě máš-li hůlku paralyzace a blesk. V jednom místě na který sem náhodou narazil se ten blesk spoustakrát odrazí tam a zase zpět.
  • VulpesiusVulpesius Member Posts: 33
    Hele Effiny, odkud si stáhla tu starší češtinu co fungovala? Končím zrovna BG1 a nemám chuť měsíc až dva čekat, než vyjde oprava...
  • EffinyEffiny Member Posts: 378
    @Vulpesius Odtud, z fóra. Přikládám jí, ať zbytečně nehledáš. :-) Snad se Ti to otevře...
  • VulpesiusVulpesius Member Posts: 33
    Díky moc
  • DudoDudo Member Posts: 361