Skip to content

FAQ - odpowiedzi na nurtujące Was pytania :)

1568101118

Comments

  • Wielki_KlocWielki_Kloc Member Posts: 37
    @zdechlak, a do próbnych testów gimnazjalnych już się przygotowywałeś?
  • cherrycoke2lcherrycoke2l Member, Translator (NDA) Posts: 1,085
    @zdechlak – niniejszym mianuję Cię na specjalistę od dubbingu dla polskiej wersji ;)

    A tak na serio, za dubbing nie chcę być w żaden sposób odpowiedzialny, ponieważ:
    a) nie znam się na tym ani trochę
    b) nie mam zamiaru wykładać na to pieniędzy
    c) możliwe, że wymagałoby to ode mnie ruszenie się z domu, a nie lubię tego robić

    Inne wersje językowe też nie będą miały dubbingu, kangaxx (szef od Niemców) wspomniał mi tylko na Skypie, że może mieć jakiś dostęp do ich aktorów od dubbingu filmów, ale nie zajmują się tym jeszcze.
  • SilverSilver Member Posts: 63
    edited November 2012
    @zdechlak W Polsce za darmo to nawet (przepraszam za wyrażenie) w mordę nie można dostać. To jest pierwsza sprawa. A druga, nawet jak się wystosuje jakiekolwiek pismo, to będzie 10 listów poleconych jak nie lepiej:
    - 3 aktorów i to też nie każdy się zgodzi
    - studio i to nie jedno, bo pierwsze lepsze studio, czy radio nie zgodziłoby się(chociaż moim zdaniem, żadne by się nie zgodziło zafriko)
    - i najlepiej to do jakiegoś sponsora, żeby frajer bulił to może coś by z tego było

    Wybaczcie że bez nicku tej osoby z forum - ale w jakimś temacie koszty takiego przedsięwzięcia były przez kogoś podliczane pi * drzwi. O ile dobrze pamiętam to lekką ręką 5k gold znika. Najłatwiej gadać, "a robić ni ma komu"(jak to kiedyś powiedział Ferdynand K.)

    " Dodatkowo ekipie pracującej nad tłumaczeniem należą się przeprosiny imo. Nie znam ich, ale zgaduję, że nie cierpią na brak zajęć. A to że postanowili wykorzystać swoje umiejętności językowe, żeby pomóc Wam wszystkim zrozumieć dokładnie o co w TBP chodzi, to wynika z ich dobrej woli, bo jakby nie patrzeć poświęcają swój wolny czas.